30 Aralık 2013 Pazartesi

YILBAŞI İNDİRİMİ! ALIŞVERİŞİ WATSONS-GRATİS-SEPHORA

geç kaldım evet biraz. son günlerde yetiiştim indirime :D indirimleri pek beğenmedim açıkcası ama ihtiyaçlarım vardı birtek onları aldım. gratisten alacağım birçok şey vardı. the balmın; far bazı, yüz bazı, eyeliner fırçası listemin demirbaşları idi. ama gittiğim gratis yağmalanmıştı hiçbirini bulamadım. kırık hevesim ile mary lou alıp çıktım. aslında loreal rujlardanda alacaktım indirim az oluğu için almadım. hadi bakalım neler almışımmm :)

 poşetlerimiz :)
 bu kofreyi gördüğüm andan beri istiyordum. rimelde lancome u tek geçerim. daha önce 2 kere hypnose, bir kere virtuose kullandım ve onlardan sıkılıp yeni birşey alıyım diye düşündüm. hypnose star olanda karar kıldım iyiki almışım bayıldım :) ama bence bu setin asıl gözdesi göz kalemi. lancome un kahverengi kalemini her gün severek kullanıyorum zaten. aklımda siyahıda almak vardı. bu setle almış oldum. hatta sırf onun için aldım :D fiyatı 75 tl. indirim yoktu.
 pek net çıkmasada yakından fotoğraflıyım dedim seti.
buda rimelin gözümdeki duruşu. bariz bir uzunluk ve kıvrıklık veriyor


 gratisten ise hiçbirşey bulamıyıp, indirimleride beğenmiyince sadece mary lou yu sepete attım. biraz dolanıyım diye bakınırken bee beauty de %40 indirimi gördüm. "bi deniyim noolucak yahu" kafası ile kremini aldım. aslında body butter ıda vardı. ama arkasındaki "made in israel" yazısı çok koyduğu için onu alamadım. alıyım dedim elin titredi bıraktım. bazen insanlık yada vicdan kozmetik aşkını yenebiliyor :) alsamda kullanmazdım zaten, insan rahatsız olur yahu. neyse, konuya dönelim. kasaya giderken bu ojeleri farkettim. flormarın mat serisini beğenmiş, ama bu renkleri görmemiştim. renlerin güzelliğini görünce hemen kapıverdim :D bugün sürdüm, çokta beğendim
watsonstanda bunları aldım. el kremini arkadaşıma aldım. indiirmsizdi. seti ise, %40 indirim ile aldım. çok beğendim. içinde, vucut losyonu, edp parfüm, vucut spreyi içeriyor. aslında tek alma sebeim parfümdü çünkü çok şirindi kokusuda güzeldi :D 16 tl. içindekilerin her biri 5 küsüre geliyor :)

evet siz neler aldınız?

1 yorum: