12 Ocak 2014 Pazar

ALIŞVERİŞ 6 - WATSONS - GRATİS - KLASİK CUMARTESİ :)

klasik cumartesi alışverişlerine alıştınız sanırım :) ben her cumartesi alışverişe cıkarım. çıkamazsam pazar. bazen iki günde çıkarım. belli olmaz :) bu aralar luzumlu şeyler alıyorum ama :D kullanılır şeyler en azından :) hele şu watsonsa bayılıyorum. bu cumartesi gratis ile watsonsu kurcaladım. bakmadığım yerlere baktım. ufak ama işe yarar ilginç şeyler bulmaya çalıştım ve başardım :)
 dopdolu poşetler :)
 içleri :)
böyle içini çekmek ile yeni bir bakış açısı buldum kendimce :)
 evet bunlar watsonstan aldıklarım :) yeni katalopu alıp normalde eve gider incelerim. beğendiklerimi, ilginç bulduklarımı alırım. ama buna imkanım olmadı çünkü katalogu ilk kez orda gördüm. aldım elime kataloğu. beğendiklerimi topladım. aklımd akalanları pazar günü aldım :) aldığım ihtiyaç/ilginç/minik/ucuz şeyleri tanıtıyım :)

-watsons berry li peeling; zaten bana peeling lazımdı. indiirmde bunu gördüm aldım :) berry nin çevirisini bilmiyorum malesef berry yazmam gerekti :( 5.99
-watsons naturels argan yağlı el kremi; her ay katalogda gördüğüm ucuz/dış görünüşü güzel el kremini alırım :)
- watsons tekli bez maskeler; bunlar gerçekten maske gibi :) bez şeklindeler. göz dudak delikleri olan yuvarlak, kalın bir bez düşünün. aynı öyle :) sıvıları var tabi bezin içinde. annemle bugün denedik. o güllü yü ben salatalıklıyı. ben salatalıklıya bayıldım. 20 dk tuttum yüzümde. acayip arındırdı, ferahlattı. hala yüzümde onun ferahlığı var  saat 8 buçuk şuan biz sabah sürdük. düşünün :) 3.25 tl
-watsons kaplı pudra süngeri
-watsons 10 lu kağıt peçete; 10 tanesi 2,99 du almazam olmazdı :)
-watsons 3 lü ıslak mendiller; 2 tane aldım. 3 tane ıslak mendil paketi 2.99 ucuz bence.
-tatlı badem yağı;  ordaki yağlar içinde en ucuzu buydu. denemk için aldım. yapıcak bişiler bulurum ben bunla :D 4.99
-superdrug body butter lar; zaten almayı düşünüyordum. bu ayki katalogda 3.99 a düşmüş. "aman Allahım sudan ucuz !!!! :O" gibi bir tepki verdim içimden orda :D 2 tane aldımm :)
-watsons makyaj temizleme mendilleri: 1.99 tl ye görünce deniyim dedim :)





 bunlarda gratisten aldıklarım :)
-banyo süngeri ve ekilips banyo lifi; inanırmısınız hiç lif sünger münger bir şeyim yoktu. hepsi kaybolmuş. aylardır alıcam unutuyorum. aldım :) sünger 3 lif 2 tl
-rosanse gül suyu; ne zamandır istiyordum bulanmıyordum. buldum gördüğünüz üzere :) 8-9 lira bişeydi
-solo mini tuvalet kağıdı; bunu neden aldım bilmiyorum. biliyorsunuz amacım mağazaları kurcalıyıp ilginç, minik, ucuz, değişik şeyler almaktı. bunuda alıyım dedim. çantama atarım. toplu tuvaletlerde kullaırım. ordaki tuvalet kağıtları hijyenik değil çünkü. olmadı en kötü burnumu falan silerim yani :D 2.5 tl
-benri kağıt sabun; bunu blog larda görüyordum. kasa yanında fördüm aldım. çünkü minik, ucuz, değişik birşeydi ahahah :D 2 tl
-rosanse minik el kremi: çantama atarım belki. hemde çok şirindi :D 1.25 tl
-benri pamuklar; 3 al 2 öde vardi bende 2 disk bir normal pamuk aldım. 2 tl
-yağ kontrol kağıtları; çok meşhurlar. hep unutuyordum. 2 tane aldım biterse gene unuturum diye :D 2.5 tl



bunlarda tokalarımmm :) yeni alındı bu cicilerde

2 yorum:

  1. Bi daha ki sefere fotografları duz koymayı dene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında düz çekiyorum ama buraya yükleyince nedence yan dönüyorlar :))

      Sil