29 Ocak 2014 Çarşamba

BÜYÜK DEV ALIŞVERİŞ 10 - KLASİKLİĞİ AŞMIŞ CUMARTESİ - MAC,SEPHORA,BBW,M&S,H&M,ZARA,TBS,BERSHKA,D&R

dev bir alışveriş postu ile karşınızdayımmm :) cumartesi istinye parka gittik ve beğendiğim mağzaları gezdik ve elimiz bırak boş çıkmayı orayı boşaltıp geri döndük :) annemle gittik. yılbaşı indirimleri de cabası zaten. aşırı abattık ama yine olsa yine yaparım her ne kadar klasik bir söz olsada :) yılbaşı indirimlerinin içinde kendimizi kaybettik resmen :D hepsinin fiyatlarını pek hatırlamıyorum ama total 650-700 gibi bir fiyata patladı :D huh iyiki çogu mağazanın kısaltması var tbs, bbw gibi. yoksa bath and body works filan falan uzun uzun yazsaydım sığmazdı :D ha birde, bazıları net çıkmamış :/ elim titrektir benim, pek net çekemiyorum malesef.
 hep fotograflarımı ezik büzük çarşaflarda çekiyordum şimdi bu köpek sürüsü misali poşet sürüsü bırak çarşafı yataga sığmadıgı için resimler halıda çekildi :D
 bu resmi temsili koydum, çünkü net çıkmamış hangi mağazanın olduğunu görün diye :)
 D&R dan bu iki fil biblo/oyuncak zımbırtısını alık. babamın sparisleri. ikisi 50 tl tuttu. biri 23 biri 27 miydi öyle birşeydi
 devasa TBS poşeti :) aslında bu kadar büyük poşete gerekte yoktu ama istinye parktaki harika çok canayakın çalışanlar devasa bir poşet verdi :)
 uuuuyy. annemle benimkiler karışık hepsi :) alışverişin büyük bir maddi kısmı burada harcandı :D ben 169 annem 40-50 arası harcadı
 anneminkiler;
body butter dou sanırım 12.90 dı
maskeleri hatırlamıyorum diğerlerini görüyorsunuz zaten :)
 kızılcıklı vucut-oda-kıyafet spreyi; 14.90 idi sanırım aslında hiçbirinin fiyatını tam olarak hatırlamıyorum malesef aklımda ne kaldıysa yazıcam
torpü: 2-3 tl
kaş jeli 29.90 + goz fırçası 24.90 + dudak peelingi 24.90 = 3 al 2 öde :)
kapatıcı: gümüş rengi olan, 4.90 a düşmüştü. ben almadım ama orda bir çeşit ve renk  fontoten ve pudra 12.90, kaatıcıda 4.90 olmuştu. bende "AMAN ALLAHIM ÇOK UCUZ" diye şaşırdım tabi. meğersem satılmayan zenci rengi imiş. bu kapatıcıda zenci rengi.  konturleme için aldım
dudak koruyucular; stick olanlarda topik te 9.90 dı
 H&M e büyük kıyafet ve kozmetik hayalleri ile girdim ama hiçbirşey kalmamıştı. kıyafet bulamadım isteidğim kozmetikleride bulamadım pek :/ neyse, bunada şükür. bişiler kaptım geldim. burayada totalde 48 tl ödedik
 annem ile benimki karışık.
sadece anneminkiler.
lastik toka 1.95
normal toka 4.95
 bunlarda benimkiler. temsili koydum hangisi beni görün diye. elim titremiş net çekemedim. neyse,
yüzükler;9.95
minnoş oje 1.95
simli top coat 6.95
hızlı kurutucu top coat; 8.95 sanırım
minnoş rujlar 9.95
toka 4.95
 bershkada hiç beden kalmamıştı. normalde S XS giyiyorum ama en küçük beden M idi  bende bu cici kazağı aldımm :) 25.90

 m&s en merak ettiğimdi ne yalan söyliyim hiç gitmemiştim :)
 tesadüftürki, o sabah roll on um bitmişti hatta süremeden, deo sıkarak çıkmıştım. bu minnoş pempiş roll on u da orda görünce alıyım dedim :) 8.95
birde çilekli duş jeli aldım :) 8.95
annemde bir atkı aldı fiyatını hatırlamıyorum ama sanırım totalde 30-40 lira vermiştik
 sadece anneminki :)
 ve benim şirineler :)
 zaraya parfüm almaya gittik ve öylede oldu. yüklü bir parfüm alışverişi yaptık :)
 bunlar sadece anneminkiler;
en alttaki women cherry;19.90
siyah minik: indrimdeydi 5.90
en üstteki morlu olan :49.90
bunlarda toplu. yukarda anneminkileri gördünüz burdan onlar dışındakiler benim. zaten 2 parfümü aynı aldık women cherry ve siyah olan. zevkimiz benziyor :)
yılan derili olan: 29.90
 sephora ciddi anlamda talan edilmişti hiç birşey kalmamıştı. bulabildiğim en mantıklı iki şeyi aldım ama gözüm kalmadı değil :/
 too faced pigmnet far: 10 tl
yes to carrots dudak koruyucu: 5 tl

 ve günün gözdelerinden olan bbw alışverişim :) çok gözüm kaldı. keşke daha çok şey alsaydım :( bizim orda yok bbw :(

 topluca :) anneminkiler ile karışık hali.

 sadece benimkiler :)
vucut losyonu 10 tl
minik maviler 3 tl
büyük mum 10 tl
 anneminkiler
vucut losyonu 10 tl
küçük mum 12 tl
 mac alışverişim :)

 mac select cover up NW20. bana koyu geldi ama neyse. bir şekilde kullanıcam artık.
mac satin lipstick in Twig: bu twig i çok merak ediyordum beğendim aldım :) aslında daha fazla ruj alıcaktım ama istediğim tüm renkler ellerinde yokmuş. aslım amacım captive idi. ama buda güzel :)
 sadece anneminkiler
 benimkiler :)
 hepsi toplu çekemedim elin titredi. ayrıca annemin lastik tokaları dışarda kalmış giremediler fotoya :/
buraya daha net bir resim koydum ama burda da filler ve lastik toka eksik :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder