12 Ocak 2014 Pazar

ALIŞVERİŞ 7 - WATSONS - KLASİK ANNE İLE PAZAR ALIŞVERİŞİ :)

 beni bilirsiniz oldum olası watsonsa aşığım :) annemle bazen klasik olarak pazar watsons turuna çıkıyoruz. luzumsuz birşey aldığımı düşünmüyorum :) bugün çıktık aldık, ürünlerin birkaçını denedim ve postumu yazmaya oturdum :) sanırım ilk defa alışverişi yaptığım güne yetiştirebiliyorum postu :) üşengeç olduğum için hep en az birkaçgün sonra yazabiliyorum. neyse konuya gelelim :D
annemin minik poşeti ve ben gözü gönlü doyumsuz hayırsızın dev poşeti :)))
bunlar annemin aldıkaları.  ne kadar az, değilmi? :)
-dermokilde 2.si 50 indirimi vardı. 2 tane maske aldı kendine.
-birde watsons oje çıkarıcı aldı. yanına oje hediye ediyorlardı. nyc oje ordan geldi :)
net olsun diye 2 fotoğraf koydum :)
bunlarda ben hayırsızın aldıkları :)
-watsons kaplı pudra süngeri
watsons oje çıakrıcı + hediye nyc oje. bunu elimdeki aseton bitmeden açmıyacağım kendime söz verdim :)
-watsons banyo süngeri; demin duştan çıktım ve bu süngeri çok beğendim. vucuda kese yapar gibi. normalde kese yapmakla uğraşamıyorum ama bunla 1 taşla 2 kuş :)
-emily dudak kalemi; bu emily markası pek meşhur yahu. her blogda binbir çeşit kalem. "bende neden yoh :(" diyip aldım :) pek dudak kalemi kullanmam ama dursun kenarda köşede 2.25 tl
-super drug maskeler; watsonsun bez maskelerinden çok memnun kalınca bezden çok, sürülüp sürüştürülecek bişiler aradım :) salatalıklı ve killli limonlu olanları 3.25 sanırım
-watsons seyehat şişesi 3-4 tl sanırım
-watsons naturals saç serumu 8.99 demin denedim ama yeni denediğim için sorum yapamıyacağım.

ikimizinki birlikte :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder