12 Ocak 2014 Pazar

ALIŞVERİŞ 5- WATSONS - KLASİK PAZAR ALIŞVERİŞİ :) (geçen hafta :) )


annemle büyüük bir watsons alışverişi yaptık :) gerçekten hepsi lazımdı !! :D(acaba? :D) bazıları katalogdan 1-2 lira indirimli. :) watsonsa aşığım. her gidişimde yeni şeyler keşvediyorum :)
 içi dopdolu poşetler :)
 annemin aldıkları.
-cımbızı kaybolmış cımbız aldı.
-watsons kaş makası. kaş makasıda kaybolmuş :D
-watsons disk pamuk
-ojeler
-traş bıçağı babama :)
-20 tl üzeri alışverişe kotex ler 5 tl idi. 3 tane aldık :D aslında 1 tane daha  alabilirdik te almadık :D kendine günlük aldı 1 tane bana 2 tane gece.
 bunlarda benim aldıklarım.
-şu arkası dönük olan minik bir watsons deo mist. alt fotolarda görülüyor. 4.5 tl
-gliss spreyler 8 tl
-kotex ler açıkaldığım gibi 5 tl
watsons pamuklu çubuklar 4 tl
-watsons siyah nokta çıkarıcı 3 tl
-watsons göz maskesi 4 tl ( denedim ve ba yıl dım :) )
-watsons pamuk 3-4 tl sanırım
-watsons deodorant 3.25 tl
 ikimizinde toplu
 yakından görün benimkileri :)


2 yorum:

  1. merhaba blogunuzu yeni keşfettim acaba aldığınız Gliss sıvı saç kremi hakkında bir yazı hazırlarmısın yada memnunmusun bana söyleyebilirmisin bu arada blogunuza bir takipçi listesi koyarsanız blogunuzun güncel yayınlarınızı kumanda panelinde görebiliriz.

    YanıtlaSil
  2. tabiki canım :) çok memnunum. her ay 3 adet bitiriyorum. ama bu pembe olan güzel. sarı olanı yağlanma yapıyor :)

    YanıtlaSil