9 Şubat 2014 Pazar

ALIŞVERİŞ - 11 - WATSONS - ORİFLAME

genelde oriflame alışverişlerimi paylaşmam ama beğenderek aldığım ürünler olunca çekiyim dedim.  buda en son yaptığım alışverişlerden. hadi göz atalım
 hepsi beraber

 aslında benim parfüm almak aklımda yoktu. hemde hiç yoktu. ama watsonsta 30 tl lik alışverişe 2 yıldır istediğim ama katalogta olmayan yüz saunası, güzel saç kremleri, burun bandı vs görünce, okadar tutacak bir alışveriş yapmam lazımdı. ve baktım baktım, alacak hiçbirşey bulamadım. birsürü ıvır zıvır topladım ama miktara yetmedi. bende parfüm aldım. iyi oldu. yoksa bir sürü işe yaramaz ıvır zıvır alacaktım ev kalabalığı olacaktı. hem burberry parfümdede indirim vardı. merak ediyordum zaten ammma  ve ama çok fazla çakması olan bir parfüm. ve çakma parfümlerden neffffreet eden bir insan olarak aldım :S indirimde olan parfümlerden en güzeli buydu. yinede düşünüyordum başka birşeymi alsaydım.

burberry classic 100 ml EDP: 109 tl

watsons yüz saunası : 21.90

watsons burun bandı: 3.90

saç kremi: 4.90


bunlarda oriflame cicileri..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder