3 Şubat 2014 Pazartesi

VİCHY KREM FACİASI! KIPKIRMIZI SURAT YANMA, ACI TAHRİŞ, HATTA KABUK TUTMA!

size bu sabah tam olrarak saat 7 de çektiğim ızdırabı anlatacağım. bir facia ! mahvetti beni. hemde bugün olurmu ya!


 evet aşşağılık ürünün fotoğrafları!
 çok ürün denedim, ama bu kadar kötüsünü görmedim. benim cildim hassastır. şuan gecerek kullandıgım günlük nemlendiricim bile ilk kullanışta hafif burnumu yakmıştı önce bütün suratım yanınca belki alışık olamdığındandır yüüzm diye düşündüm ama öyle değil. YÜZÜM CEHENNEM GİBİ YANDI. cidden abartmıyorum şakır şakır  gözleirmden yaşlar geldi. ve bü ürünü yaklaşık 3 kere kullandım ve sonucu yazıyorumbi ürün bir REZALET. bu sabah süriyim dedim. aman Allahım. bütün suratım yandı kıpkırmızı oldu çatladı kabuk tuttu. ne nemlendiriciler ne termalsular sürdüm. kaç kere yıkadım bilmiyorum. suratım kıpkırmızı oldu ve tahriş oldu. kabuk tuttu. hayatımda öyle yanmadım suratım cehennem gibi oldu. ayrıca berbat kokuyor. kıvamı kötü. hemde yapış yapış hiç burakıyor. hem çok çabuk kuruyor ve siz sürerken pütür pütür kuruyup beyaz beyaz dökülüyor. kaşlarda beyaz iz yapıyor. sivilcelere bir faydasını görmedim ki benim cildim baya yağlıdır bu ürün çok kuruttu kabuk tuttu hatta çatladı! hayatımda böyle rezillik görmedim. ayrıca gününü buldu! bu günde KİMYASAL PEELİMG yaptırdım!! hem sabah saatlerce yan, hemde suratın çatlasın, kabuk tutsun yara olsun, bide üstüne 1-2 saat sonra 4 katlı derin kimyasal peeling yaptır. ki en çok 5 kat yapılıyor, DÜŞÜNÜN. O kabuklu çatlak tahriş cildime 4 kat kimyasal peeling yaptırdım aman Allahım hala yanıyorum şuan suratım kıpkırmızı. okadar yağlı cildime yağlar sürüyordum ciddi ciddi 10-15 kat krem sürüyorum kuru ciltler için saat başı. hala cildim çok kuru, yanıyor. nefretlik bir ürün!

GÖRDÜĞÜNÜZ ANDA KAÇIN!

Eğer hassas ciltli, rozaseli, çok hassas, az hassas, kuru, normal, allerjik, vs cildiniz varsa, KAÇIN.


peki benim cildim nasıl?

ben rozase li, hassas ciltli ve ayrıca aşırı yağlı cilde sahip bir insanım. genelde sivilcelerim en çok anlımda çıkar. ama yanakların ve burnum hep doludur sivilce ile!

kimse öenriyorum?
hiçkimseye! koşun sakın almayın kaçın bu kremden. benim cildim başkası ile farklı tabiki bana olmayan başkasına olabilir ama bunun OLURU YOK. bu fiyata çok daha iyi kremler var!! ama ille bunu alıcam diyorsanız, bunu yağlı karma ve şanslı doğmuş odun gibi hiç hassas olmayan şanslılara önerebilirim ama yinede almayın.

sonuç olarak...
bu krem çöpe gidiyor ! direk çöpe. bunu kismeye satamam yada veremem. tabiri cayirse, insanların cildine zçmak istemem açıkcası. 

 yıldızlı not:
ben hiçbir ürünü kafama göre almam. not olarak belirtiyim istedim. iki cerrahın kızıyım annem hacettepe ing tıp mezunu bir cildiyeci. kafama göre almadım yanı. hani yanlış almışsın cilt tipine uymamıştır öylesine almışsındır vs diye düşünmemenizi istedim

vu sürpriz ! yedeği varmış birde bende. olduğunu hatırlamıyordum bile. ne salağım şimdi 2 krem çöpe gidecek. umraım biryerlenden yedek çıkmaz başka :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder